Hej!

Jag hatar att blogga, därför jag aldrig bloggar bara så att du vet frida :> Man vet ju fan inte vad man ska skriva om, och det är bara wierd HEHEHE.
Men jag kan ju dra ett litet inlägg på min blogg bara för dig serru :D

Min dag börjar med att jag vaknar 16:10 ungefär, jag går upp och letar efter mamma, men kan fan inte hitta henne,
ringer sedan till hennes mobil för att kolla var hon är. Men fick inga svar där heller.
Så jag sätter mig och spelar wow (som vanligt) i drygt 2-3 timmar, sen ringer hon tillbaka
och säger att hon är hemma hos micke och att jag ska få laga min egna goda mat idag
för att hon inte skulle komma hem ngt. Så jag chacka en pizza.
Sedan satte jag mig vid datorn igen för att spela. Men kom på rätt så snart att det sög,
så ville inte spela mer. Satte mig och kollade på tv och chillade mest.
Sen gick jag åter igen och spela wow, slutade med att jag satt hela natten.
Thats my day dude. Hope you enjoyed it!
Kommentarer
Postat av: frida

haAHAHAHahah tack pho (a)

2011-03-07 @ 07:01:08
URL: http://ganskagalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PHo
RSS 2.0