Gästbloggarn Mari :D

Tycker att Andreas är lat fört att han inte orkat blogga någe. Inte för att jag har världens bästa uppdatering men bättre iallefal Mihi. Kan ju meddela er att pojken min var ute och drack igår och blev full tillomed? Inte kunde han smsa ordentligt iaf haha! Och idag har han sovit bort hela dagen, ogilla. Osen när han väl vaknade satte han sig och lira tills jag kom och gav honom sällskap. Dock så tog vi bara en dusch tillsammans och sedan satte han sig och spela igen. Osociala jävel! Neh men jag stör mig inte så mycket på det atm faktiskt, eftersom jag själv sitter och gör massa annat. HEHE. Ska gå och pussa på honom nu så hejdo♥
Jag älskar dig så otroligt mycket hjärtat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PHo
RSS 2.0